FANDOM

Taivaan rantaan on leikki joka tapahtuu taivaassa. He elävät melkein tavallista elämää mitä maassakin, paitsi että kaikki on hauskempaa ja heillä on hauskanpidon lisäksi myös aina jotain tehtäviä.
Leikki leikitään trampoliinilla.

Taivaaseen syntyMuokkaa

Taivaaseen pääsee jos kuolee maassa johonkin tavalliseen, esimerkiksi auton päälleajoon, tai vaikkapa epätavallisemman katujyräauton päälleajoon. Eli jos kuolee maassa, niin syntyy taivaassa. Taivaassa kaikki aloittaa 18-vuotiaasta, he siis syntyvät taivaassa 18-vuotiaana, riippumatta siitä että oliko maassa vauva vai vanhus.

TehtävätMuokkaa

Taivaassa vaanii pahis nimeltä Musta varjo. Tehtävänä voi olla jollakin esimerkiksi tavallisella ihmisellä Mustan varjon aikeiden estäminen tai sitten Musta varjo ottaa jonkun elävän tai kuolleen ruumiin valtaansa jonka täytyy totella Mustan varjon käskyjä ja toteuttaa kyseinen tehtävä. Musta varjo valtaa synkällä takilla.

EläminenMuokkaa

Taivaassa nukutaan ja syödään, kuten oikeassakin elämässä mutta kukaan ei käy töissä eikä kaupassa, itseasiassa, kukaan ei poistu omaa pihaansa pidemmälle. Ravinnoksi kaikki syö tavallisia ruokia mitä maassakin, ainoa poikkeus on se etää pilveäkin voi syödä, mutta se vanhentaa ikää.
Ajan kuluksi ihmisten on keksittävä myös jotain muutakin tekemistä.

KuolemaMuokkaa

Taivaassa elinaika on yleensä noin 5-7 tai jopa 10 vuotta. Kuolla voi kahdella tavalla.

  • Ensimmäinen tapa on, että hyppää taivaasta maahan ja odottaa että kuolonlaskuri on laskenut kymmenestä nollaan.
  • Toinen tapa on odottaa vain taivaassa elinikänsä loppuun asti

Kun taivaassa on kuollut, niin hän syntyy maassa täysin uutena ihmisenä, eli ei muista edellisestä elämästään ja taivasvuosistaan yhtään mitään.

HahmotMuokkaa

Listassa on Taivaan rantaan leikin joitakin tärkeimpiä hahmoja.