FANDOM

Paikoillanne
Ensimmäinen paketti
Nro paketista: 8/8
Nro sarjasta: 8/30
Hahmot: Oona, Salla, Saija,
Hermanni, Anoppi, Pasi
Väri: Oranssi
Edeltäjä: Kaaos tyttökerhossa
Seuraaja: Anopin vierailu

Paikoillanne on Iso Piha sarjan kahdeksas kerrontasarjan osa. Tämä on myös viimeinen osa joka kuuluu ensimmäiseen pakettiin.

Oona päättää kutsua Sallan kylään sillä ketään ei ole kotona. Salla kuitenkin ilmeisesti tulee liian myöhässä koska Oona on hänen saapuessaan vihainen hänelle. Oonalle ei kelpaa mikään Sallan ehdottama tekeminen, joten he päättävät olla paikallaan. Saija ihmettelee kotiin tullessaan miksi he eivät mihinkään liiku. Sitten tulee Hermanni jolla on jotain mielessä mutta koska tytöt eivät puhu hänelle niin hän lähtee. Sitten tulee Anoppi jolle Salla ja Oona päättävät vain hymyillä. No, Anoppi on täällä vain pyytämässä satasta mistä tytöt kieltäytyvät. Anopin lähtiessä vihaisena matkoihinsa alkaa Salla ja Oona olemaan niin väsyneitä, että Salla päättää soittaa kotiin että saako hän jäädä yöksi. Samalla myös Oona kysyy Pasilta että saako Salla jäädä yöksi. Molempien vastatessa myöntävästi menevät tytöt nukkumaan.

Trivia Muokkaa

  • Tämä ja Sunnuntai ovat ainoat kerrontasarjat ensimmäisestä paketista missä mikään esiintyvistä hahmoista ei esiinny ensimmäistä kertaa.
  • Saija ja Pasi nähdään ensimmäistä kertaa sitten spesiaalin jälkeen.