FANDOM

Kaaos tyttökerhossa
Ensimmäinen paketti
Nro paketista: 7/8
Nro sarjasta: 7/30
Hahmot: Oona, Josefiina*, Sini*,
Salla, Jenna*, Anoppi*,
Hermanni*, Ope*, Poliisi
Väri: Pinkki
Edeltäjä: Leikkiminen on kiellettyä
Seuraaja: Paikoillanne

Kaaos tyttökerhossa on Iso Piha sarjan seitsemäs kerrontasarjan osa.

Oona menee tyttökerhoon jossa hänen lisäksi on myös Josefiina, Sini, Salla, Jenna, Anoppi ja Hermanni. Samalla kun opettaja selittää jotain Jeesuksesta, kiusaa Oonan takana istuva Hermanni Oonaa.Hänen huutaessa "Lopeta!" myös ope huomaa tilanteen ja käskee Sinin ja Oonan vaihtamaan paikkaa. Ilmeisesti Sini ei tästä vaihdostaoikein ilahtunut, sillä hän joutui nyt Hermannin eteen.
Tauolla Josefiina esittelee vesivauvojaan Oonalle ja Sallalle, Anoppi pyytää maksua opettajalta ja Hermanni pälättää vihastuneelle Sinille. Kun taas olisi tunnin aika tuleekin yllättäen maanjäristys, jonka korvaukseksi Anoppi haluaa satasen, Sini vihastuu entisestään ja Hermannin hattu lähtee karkuun. Tämän jälkeen kaikki ryhtyvät panikoimaan, mutta opettaja käskee lopettamaan. Sitten poliisipäällikkö tulee ja kertoo opettajalle että rakennus on evakuoitava. Hän myös tuo Hermaniin hatun takaisin hänelle. Tapahtuneen jälkeen Ope käskee kaikki kotiin.

Trivia Muokkaa

  • Ensimmäinen osa jossa nähdään tyttökerho.
  • Ensimmäinen kerrontasarja josta voi löytää kalan.
  • Josefiinan, Sinin, Jennan, Anopin, Hermannin ja Jukka-open ensimmäinen esiintyminen.